Informácie o dodaní
Zakúpený tovar na www.passhop.sk Vám doručíme prostredníctvom Slovenskej pošty.
Za splnenie dodávky sa považuje dodanie objednaného tovaru na uvedené miesto.
DOPRAVA
Pre doručenie tovaru môžete zvoliť niektorú z nižšie uvedených možností:
Dobierkou - Tovar zaplatíte až pri prevzatí tovaru, a to na dobierku. Poplatok za tento spôsob doručenia je 2,- EUR, pričom sa jedná o zaslatie Balíka 1. triedy prostredníctvom Slovenskej Pošty.
Osobne - na mieste skladu e-shopu : Prosné 116, Udiča 018 01
Všetky ceny uvedené na internetovom obchode sú konečné a okrem poštovného k nim už nie sú pripočítané žiadne ďaľšie poplatky ako balné, poistné atd.
Cenu dopravy tovaru hradí konečný zákazník.
2. DOBA DORUČENIA
V prípade, že si vyberiete tovar, ktorý je dostupný SKLADOM, bude Vám tento tovar doručený do 3-5 pracovných dní od objednávky tovaru.
DOSTUPNOSŤ DO 14 PRACOVNÝCH DNÍ
Ak si zakúpite tovar, ktorý je dostupný DO 14 PRACOVNÝCH DNÍ, bude Vám tento tovar doručený do 14 pracovných dní od objednávky.
V prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania tovaru zo strany predávajúceho, nezávisle od jeho vôle predávajúci je oprávnený jednostranne predĺžiť lehotu na dodanie tovaru o čom predávajúci kupujúceho neodkladne informuje.
Predávajúci je povinný objednávku kupujúceho splniť a tovar dodať kupujúcemu v lehote najneskôr do 30 dní od prijatia objednávky.
3. MIESTO DORUČENIA
Miestom dodania tovaru je miesto uvedené v objednávke tovaru kupujúcim.
Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v objednávke.
V prípade neprevzatia tovaru (na základe objednávky) si prevádzkovateľ vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.
Prevádzkovateľ vystaví a doručí zákazníkovi príslušný daňový doklad do 15 dní odo dňa zdaniteľného plnenia. Záručný list, v prípade, že k tovaru prináleží, obdrží zákazník spolu s tovarom. Ak zákazník spolu s tovarom neobdržal záručný list postačuje pre uplatnenie reklamácie doklad o kúpe tovaru, v tomto prípade je to faktúra.
O celom priebehu objednávky Vás budeme informovať e-mailovými správami. V prípade, že by došlo k zmene podmienok dodania tovaru, skontaktujeme Vás telefonicky, aby sme objednávku čím skôr doriešili k Vašej spokojnosti. Preto je pre nás nevyhnutné mať na Vás e-mailový aj telefonický kontakt.
Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodený vonkajší obal. V prípade poškodenia obalu, tovar môžete prevziať,je však nutné uviesť výhrady do prepravného listu. Okamžite po prevzatí zásielky tovar prezrite a skontrolujte kompletnosť balenia, v prípade poškodenia tovaru alebo neúplnosti zásielky túto skutočnosť nahláste na našich telefónnych číslach alebo emailovej adrese. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku, prípadne neúplnosť zásielky po podpise prepravného listu, ktoré nebudú nahlásené ihneď, najneskôr do 12 hodín nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu!
Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu kupujúceho a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru kupujúcim, resp. jeho oprávneným zástupcom alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.